Pages

Sunday, 5 February 2012

Generator Synchronizing, Parallel Operation နဲ႔ Load Sharing (၃)

ၿမန္မာအင္ဂၽင္နီယာဖိုရမ္မွာ၊ အင္ဂၽင္နီယာနဲ႔ နည္းပညာဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ၊ အေႀကာင္းအရာေတြနဲ႔ ပက္သက္ၿပီး၊ သက္ဆိုင္ရာဘာသာရပ္နယ္ပယ္မွာ ေလ့လာထားသူ၊ အကို၊ အမေတြ အၿမဲေဆြးေနြးေလ့ ရိွပါတယ္။ အကို၊ အမေတြဟာ ကမာၻအရပ္ရပ္မွာေနထိုင္ကၽသူေတြၿဖစ္ၿပီး၊ on line ကိုအသံုးၿပဳကာ၊ ၿမန္မာ အင္ဂၽင္နီယာဖိုရမ္ ရဲ႕ စာမၽက္နွာေတြမွာ၊ ေဆြးေနြးကၽတာၿဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီထဲမွ Generator ေတြကို၊ အတူ ပူးတြဲကာ၊ အၿပိဳင္ေမာင္းနွင္ၿခင္းကို ၿပန္လည္ကူးယူေဖာ္ၿပလိုက္ပါတယ္။ ပါဝင္ေဆြးေနြးသူေတြကေတာ႔ ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး၊ ကိုထြန္း၊ ကို blessing၊ ကိုလင္း၊ ကို thurein 27ကို Htet Soe Paing၊ ကို Deep Blue နဲ႔ မေအရာေမ တို႔ၿဖစ္ပါတယ္။ 

ကိုထြန္းေနာက္ထပ္ႀကံဳဖူးတာေလးတစ္ခုက သာမန္ Load (50) % ေလာက္နဲ႔ ဆိုမသိသာပဲ၊ voltage ေရာ frequency ပါ ၿငိမ္ပါတယ္။ (30)  KW ေလာက္ရိွတဲ႔ Load ကိုတင္ၿပီး၊ မိနစ္ (၂၀) ေလာက္ေမာင္းလိုက္တဲ႔အခါ၊ engine RPM ကၽသြားၿပီး၊ ACB ကို ၿဖဳတ္ခၽလိုက္ပါတယ္။ engine ရဲ႕ jacket cooling water temperature နဲ႕ lubricating oil  pressure ကလည္း ပံုမွန္မွာရိွေနပါတယ္။ engine ရဲ႕ tappet cover အဖံုးေတြကို ဖြင္႔ႀကည္႔တဲ႔အခါ၊ unit တစ္ခုမွ cylinder head ရဲ႕ push rod နဲ႔ valve ေတြႀကားမွာ၊ မီးခိုးအၿဖဴေတြေတြ႔ပါတယ္။ cylinder block မွ unit တစ္ခုၿခင္းကို၊ temperature detector နဲ႔ တိုင္းႀကည္႔တဲ႔ အခါ၊ မီးခိုးအၿဖဴေတြထြက္တဲ႔ unit ရဲ႕ temperature က၊ သိသိသာသာ မၽားေနတာကိုသတိထားမိပါတယ္။ cylinder head ကိုၿဖဳတ္ၿပီး၊ piston ကိုဆြဲထုတ္လိုက္တဲ႔အခါ piston ring တစ္ေခၽာင္း ကၽိဳးေနတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ 


piston ring ကိုလဲၿပီး၊ ၿပန္ေမာင္းတဲ႔အခါ၊ အရင္လိုပဲၿပန္ၿဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ unit က piston ring ထပ္ကၽိဳးၿပန္ပါတယ္။ စဥ္းစားရ ခက္တာမို႔ Engine တစ္လံုးလံုးကို တစ္စဆီၿဖဳတ္ခိုင္းကာ စစ္ရပါေတာ႔ တယ္။ cylinder linner ေတြက dry type ပါ။ cylinder block မွ cylinder cooling passage line ေတြ choke ၿဖစ္ေနသလားလို႔ေတြးမိၿပီး၊ cylinder block ကို၊ chemical cleaning လုပ္ေစပါတယ္။ engine ကို ၿပန္လံုးၿပီး load တင္ကာသံုးတဲ႔ အခါအဆင္ေၿပသြားပါတယ္။  

load တင္လို႔မရတဲ႔ အဓိကၿပသနာဟာ generator နဲ႔ ACB ပိုင္းမွာမဟုတ္ပဲ၊ engine ဆိုတဲ႔၊ prime mover ပိုင္းမွာ ရိွေနပါတယ္။ load တက္လာတဲ႔အခါ၊ engine အတြက္၊ cooling efficiency ပိုမိုလို အပ္လာပါတယ္။ cylinder block ထဲမွ cooling passage line ေတြဟာပိတ္ေနတဲ႔အခါ၊ cylinder liner ကို လံုေလာက္တဲ႔ cooling efficiency မေပးနိဳင္ေတာ႔ သလို၊ cylinder liner ထဲမွာ၊ အထက္ေအာက္ အတက္အဆင္းလုပ္ေနရပါတယ္။ piston မွ liner အတြင္းဘက္ မၽက္နွာၿပင္နဲ႔ ပြတ္တိုက္ေနရတဲ႕ piston ring ဟာ cooling efficiency မလံုေလာက္တဲ႔အခါ၊ အပူခၽိန္ေႀကာင္႔ ကၽိဳးပါေတာ႔တယ္။ piston ring ကၽိဳးတဲ႔ cylinder unit ဟာ၊ generator သို႔မဟုတ္ load နဲ႔ အနီးဆံုး unit ပဲၿဖစ္ပါတယ္။ engine ဟာ prime-mover ၿဖစ္တဲ႔အတြက္၊ generator ကို၊ load အၿဖစ္ယူဆပါတယ္။ တကယ္ေတာ႔ ေရေႀကာင္း လၽွပ္စစ္အင္ဂၽင္နီယာအလုပ္ဆိုတာမလြယ္ပါဘူး။ လၽွပ္စစ္အင္ဂၽင္နီယာ ဘာသာရပ္ကိုေလ႔လာရသလို၊ စက္မွဳအင္ဂၽင္နီယာဘာသာရပ္ကိုလည္း၊ ေလ႔လာထားမွသာ၊ ႀကံဳလာတဲ႔ အခက္အခဲေတြကို၊ ရွဳေထာင္႔ေပါင္းစံုမွ၊ စဥ္းစားၿပီးေၿဖရွင္းနိဳင္မွာၿဖစ္ပါတယ္။ 

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး။ ဦးႀကီးနက္ၿပာ ႏွင္႔ ကိုထြန္း တို႔ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အခုလိုသင္ေပးတဲ႔အတြက္။ မေအရာေမ ကို လည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အမသာ question မထုတ္ရင္၊ ကၽြန္ေတာ္လိုေန တာေလးေတြ သိလိုက္ရမွာမဟုတ္ဘူး။  

ကို thurein27 ။ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာ ရိွတဲ့၊ မွတ္စုစာအုပ္မွာေတာ့ ေအာက္ကလုိ၊ ေရးထားပါတယ္။

Question: How could you monitor the correct instant for synchronising without the aid of a synchroscope or synchronising lamps?

Answer: Connect a pair of 500V voltmeter probes across one phase of the incoming machine circuit breaker. Adjust the generator speed unit the voltmeter slowly fluctuates from zero to maximum. Close the breaker when the voltmeter passes through zero.


ကုိထြန္း ေၿပာခ်င္တာ ဒီအေၾကာင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ေတာ့ မသိပါခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း မွန္းဆၾကည့္ တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီေတာ့ပစ္ေလးကုိ စိတ္၀င္စားမိပါသည္။ ေနာင္ေတာ္၊ အမေတာ္ေတြရဲ႕ ကုိယ္ေတြ႔ေတြ၊ ၿဖစ္တဲ့အတြက္ အတုိင္းအဆမရွိ ပညာရေနပါသည္။ ဆက္ၿပီး ေဆြးေႏြးေရးသား ေပးၾက ပါခင္ဗ်ာ။ ေစာင့္ဖတ္ေနပါ့မည္။ 


ကိုထြန္း။ ကိုသူရိန္ ေၿဖေပးထားတာဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေမ႔ေနလို႔ပါ။ ကိုသူရိန္လည္း ဝင္ေရာက္ေဆြးေနြးေပးပါဦး ခင္ဗၽား။ 

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး။ ေလးစားရပါေသာ ဦးႀကီးနက္ၿပာ ႏွင္႔ ကိုထြန္း တို႔ ခင္ဗ်ာ။ ဥပမာေပါ႔ ခင္ဗ်ာ။ engine rpm တစ္ခုကို sensing လုပ္ၿပီး လိုအပ္တဲ႔၊ rpm ေရာက္မွ fixed voltage တစ္ခုထုတ္ၿပီး၊ rectifier ကမွတဆင္႔ exciter coil ကို၊ voltage တစ္ခုေကၽြးမယ္။ ဒါဆို fixed output voltage မရနိဳင္ဘူးလားဗ်ာ။ စိတ္ကူးယဥ္မ်ား ဆန္ေနမလား။ အဲဒီလိုဆို စဥ္းစားထားတာေလးတစ္ခုရွိလို႔ပါ။

ကိုထြန္း။ အေတြ႔အႀကံဳအရ ရိွခဲ႔ဖူးပါတယ္။ generator ကိုေတာ႔၊ AEG လား၊ Standford လားဆိုတာ မမွတ္မိေတာ႔ပါဘူး။ prime-mover Engine က၊ Ruston inline 6 cylinder ပါ။ (500) KW ေလာက္ရိွၿပီး၊ old design မို႔  alternator cooling system ကို fresh water cooling သံုးထားပါတယ္။ engine rated RPM ရဲ႕ (90) % ေရာက္မွ၊ magnetic pick-up sensor သို႔မဟုတ္ Taco-generator မွ၊ detect လုပ္ကာ speed Relay ကတစ္ဆင္႔ voltage sensitized Relay ကို activated ၿဖစ္ေစၿပီး၊ excitation voltage စေပးပါတယ္။ excitation voltage ကို AVR မွမေပးပဲ၊ Main Switch Board ထဲမွာတတ္ထားတဲ႔ voltage sensitized Relay မွတဆင္႔ေပးၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္။ excitation voltage ရမွ generator ဟာ output voltage ထုတ္ေပးပါတယ္။ 

Fig. Voltage sensitized relay(or) Voltage monitoring relay

parallel ေမာင္းထားစဥ္ဘာမွမၿဖစ္ပဲ၊ တစ္ခါတစ္ရံမွာ မေမၽွာ္လင္႔ပဲ generator တလံုးက ဝိုင္းဒိုင္းဆိို ၿပဳတ္ကၽသြားတတ္ပါတယ္။ generator ပိုင္းကို၊ loss of excitation ေႀကာင္႔လား၊ AVR ေႀကာင္႔လား၊ rotating rectifier ေတြေႀကာင္႔လား၊ low insulation ေႀကာင္႔လား၊ စတဲ႔အေတြးေတြ အပါအဝင္ ACB ရဲ႕ Safety System ေတြေႀကာင္႔လားအေတြးေတြနဲ႔၊ နည္းမၽိဳးစံု ကုစားခဲ႔ေပမယ္႔ အရာမထင္ခဲ႔ ပါဘူး။ ေနာက္ဆံုးမွ voltage sensitized relay ရဲ႕ contact ေတြကပဲ၊ နိွပ္စက္ေနသလားလို႔ ေတြးမိၿပီး၊ relay အသစ္တစ္္လံုးနဲ႔ အစားထိုးႀကည္႔လိုက္တဲ႔အခါ၊ အဆင္ေၿပသြားပါတယ္။ Voltage sensitized relay လို႔ေခါါတဲ႔ Voltage monitoring relay ေတြကို၊ 3 phase, 4 wire distribution system ေတြမွာသာ တတ္ဆင္အသံုးၿပဳေလ့ရိွၿပီး၊ 3 phase, 3 wire distribution system ေတြမွာ ေတာ႔ အသံုးၿပဳေလ့ မရိွတာကို၊ ေတြ႔ရပါတယ္။

ကိုထြန္း။ ႀကံဳဖူးတာေလး  ေနာက္တခုက ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး ေတြးထင္တာနဲ႔ တိုက္ရိုက္ မသက္ဆိုင္ေပမယ္႔၊ prime-mover RPM ကို detect လုပ္ကာ၊ activated ၿဖစ္ေစတဲ႔ ကိစၥေလး ၿဖစ္ေနတဲ႔အတြက္ ဆက္ၿပီး၊ ေဖာ္ၿပလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သေဘ္ာသားဘဝတုန္းက၊ ႀကံဳခဲ႔တာေလးၿဖစ္ပါတယ္။ shaft generator နဲ႔ main generator တို႔ကို၊ parallel ေမာင္းထားစဥ္၊ shaft generator ACB ၿပဳတ္ကၽတဲ႔ ကိစၥေလးတပါ။ shaft generator prime-mover ဟာ၊ HANSHIN အမၽိဳးအစား 4 stroke medium speed diesel engine ၿဖစ္ၿပီး၊ generatorေတြက TAIYO အမၽိဳးအစားေတြၿဖစ္ပါတယ္။ prime-mover နဲ႔ shaft generator တို႔အတြက္၊ transmission အၿဖစ္ Twin Disc ကထုတ္တဲ႔၊ hydraulic gear box ကိုသံုးထားၿပီး၊ hydraulic control system မွတဆင္႔၊ clutch ကို engage နဲ႔ dis-engage ေဆာင္ရြက္ေပး
ပါတယ္။ prime-mover Engine ရဲ႕ ideal speed ဟာ၊ (420) RPM ၿဖစ္ၿပီး၊ engine စလည္ၿပီး၊ (400) RPM ကိုေရာက္မွ၊ magnetic pick-up Sensor မွတစ္ဆင္႔၊ transmission gear box ရဲ႕ clutch control system ကို activated ၿဖစ္ေစကာ clutch ကို engage အေနနဲ႔ 'On' ေစပါတယ္။ shaft generator ရဲ႕ ACB ရုတ္တရက္ၿပဳတ္ကၽရတဲ႔၊ အေႀကာင္းရင္းကိုရွာႀကည္႔တဲ႔အခါ၊ ပထမဆံုး စဥ္းစားမိတာကေတာ႔၊ generator out put voltage ေစတဲ႔ အပိုင္းေတြနဲ႔၊ ACB protection system ေတြ ၿဖစ္ပါတယ္။ တခါ transmission gear box ထဲမွ၊ clutch ေတြ Slip မၽားၿဖစ္ေနမလားဆိုၿပီး စဥ္းစားႀကည္႔သလို၊ အေၿဖရွာႀကည္႔ပါေသးတယ္။ ေနာက္ဆံုးမွ magnetic pick-up Sensor ဟာ malfunctioning ၿဖစ္ေနတာကိုေတြ႔ရၿပီး၊ အသစ္လဲလိုက္ေတာ႔မွ၊ အဆင္ေၿပသြားခဲ႔ပါတယ္။ 

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး။ ေက်းဇူးပါ ကိုထြန္း ေရ၊ ကိုထြန္း ရဲ႕ မွတ္စုဟာ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္၊ အေၿဖတစ္ခု မ်ားလားလို႔ေတြးမိပါတယ္။အရင္တုန္းက result က generator engine power က်တယ္လို႔ယူဆေပမယ္႔ အခုေနာက္တစ္မ်ိုဳး စဥ္းစားမိၿပန္ၿပီ။ အထက္က ကၽြန္ေတာ္ေဆြးေႏြးခဲ႔သလို No. 1 generator ဟာ၊ speed နဲနဲပိုတင္ေပးမွ၊ rated power output ကို ထုတ္ေပးတယ္ဆိုေတာ႔၊ တကယ္လို႔ speed sensing relay ေၾကာင္ေနမယ္ဆိုရင္ေရာ။ ကၽြန္ေတာ႔္ အေတြ႔အၾကံဳကႏုေသးေတာ႔ စဥ္းစားေပးၾကပါဦး။ မၿဖစ္နိဳင္ဘူးလား။ အရင္က speed sensing relay ရွိမရွိ သတိမထားမိဘူးဗ်။  ဦးႀကီး deepblue နဲ႔ ကိုထြန္း တို႔ေရ၊ ကၽြန္ေတာ္က ဒီ ၿပႆနာကို၊ ေတာ္ေတာ္စိတ္ဝင္စားေနလို႔ပါ။ operation ရေအာင္ လုပ္ေပးခ်င္လို႔ လိုအပ္တဲ႔ data ေတြကို၊ စုေဆာင္းေနတုန္း အခုလိုကူညီေၿဖရွင္းေပးတာေက်းဇူးပါပဲ။ 

မေအရာေမ။  အစ္ကိုသူရိန္ ရွင့္၊ ကိုႀကီးထြန္း သတိတရအစေဖၚေပးတာကို၊ မွတ္မွတ္ရရေျဖရွင္းေဖၚျပေပးလိုက္တာေၾကာင့္ Synchro Scope သံုးဖို႔၊ အဆင္မေျပစဥ္မွာ အေရးေပၚေျဖရွင္းနည္းကို၊ အေမးေရာအေျဖပါ မွတ္သားဖြယ္ သိရွိရပါတယ္။ Synchro တဲြမည့္ Generator အခ်င္းခ်င္း Voltage တူညီဖို႔၊ Frequency တူညီဖို႔ဆိုတာေတြ၊ ခ်ိန္ညွိဖို႔ လြယ္ကူ သေလာက္ ေနာက္ထပ္အေရးပါတဲ့ လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုျဖစ္တဲ့၊ Phase တစ္ထပ္တည္းတူညီခ်ိန္ကို သိရွိဖို႔ ခက္ခဲေနလွ်င္ေျဖရွင္း နည္းကို၊ သေဘာေပါက္ေစလိုတာလို႔ျမင္ပါတယ္ရွင္။ Phase sequence ကေတာ့၊ ပါ၀ါႀကိဳးႀကီးေတြ လတ္တေလာမွာ ျဖဳတ္တာတပ္တာ၊ မရွိခဲ့လွ်င္ အရင္ကမွန္ေအာင္ ဆက္ထားခဲ့တဲ့အတိုင္း၊ တည္ၿမဲကာမွန္ေနမွာလို႔ ယူဆပံုရပါတယ္။ Sequence စစ္ေဆးဖို႔၊ မီတာမရွိလွ်င္ 3 Phase motor အေသးေလး တစ္ခုခုကို၊ ေမာင္းၾကည့္ၿပီး Rotating direction ကို စူးစမ္းသိရွိႏိုင္တယ္လို႔ ၾကားဖူးပါတယ္။


အစ္ကိုတို႔ ေဆြးေႏြးတာေတြႏွင့္ အကိုရာမည ရဲ႕မိတ္ေဆြတစ္ဦးျဖစ္တဲ့၊ ကိုလွ်ပ္စစ္ လို Blog ေတြကို ဖတ္ၾကည့္ရေတာ့၊ Synchro Scope က Phase ထပ္တူညီေၾကာင္း ေဖၚျပေနတာကို၊ Operator သိရွိဖို႔နဲ႕ လွ်င္လွ်င္ျမန္ျမန္ ဆံုးျဖတ္ခလုပ္ႏွိပ္ကာ၊ ACB ကို Close လုပ္ေပးဖို႔ အေရးႀကီးေၾကာင္း သေဘာေပါက္ သိလာရပါတယ္။ အဲဒီလိုအေရးႀကီးတဲ့တာ၀န္ကို (အေရးေပၚအေျခအေနႀကံဳေတြ႕ေနတာမဟုတ္ခဲ့ပဲ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ခ်ိန္သာ ရခဲ့လွ်င္) Synchro check Relay ၀ယ္ယူ တပ္ဆင္ ထားျခင္းျဖင့္၊ ေဘးအႏၱရယ္ကင္းရွင္းၿပီး မွန္ကန္ တိက်စြာ ေဆာင္ရြက္ေပးတဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူး ရႏိုင္တယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္။ Operator ရဲ႕ ACB close command အတြက္ Dry contact ေလး ထုတ္ေပးတာလို႔လည္း ပစၥည္းအေၾကာင္းရွင္းျပသူေတြဆီက၊ မွတ္သားခဲ့ရဖူးပါတယ္ရွင္။ ရိုးရိုး Synchro Relay အျပင္ Scope ပါ ပူးတဲြပါရွိၿပီး၊ Programmable လည္းျဖစ္တဲ့ Relay ေတြလည္း ပံ့ပိုးေရာင္းခ်ေပးႏိုင္ၾကပါတယ္။


ေဟာဒီမွာ၊ ကိုႀကီးတို႔ အႀကိဳက္ေတြ႕မယ့္ "DEIF" ရဲ႕ ပစၥည္းေတြပါ။ ဘယ္လို အသံုးခ်ၾကတယ္ ဆိုတာကိုေတာ့၊ အစ္ကိုတို႔ တေတြသိၾကၿပီးသားျဖစ္မွာပါ။ မသိေသးတဲ့သူေတြအတြက္ အခ်ိန္ယူၿပီးေရးေပး ပါဦးလို႔ ဦးဦးဒိ ကို ေအ၇ာ လည္း တိုက္တြန္းလိုပါတယ္ရွင္။ ေအ၇ာ ဆိုလည္း ဟိုကနည္းနည္း ဒီကနည္းနည္းႏွင့္ ပညာေလ့လာစုေဆာင္းေနရသူျဖစ္လို႔ အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လွ်င္ နည္းနည္းေလးေရးျပ ထားတာ ဖတ္ရႈရတာေတာင္ အမွန္တကယ္စိတ္ပါ၀င္စားစြာ ငံ့လင့္ေစာင့္စားေနသူေတြအတြက္ အတိုင္းအဆမ်ားစြာ အက်ဳိးရွိေစတာကိုယ္ေတြ႔ျဖစ္ေၾကာင္း သင္ဆရာျမင္ဆရာအားလံုးရဲ႕ေက်းဇူးကို သတိတရေဖၚထုတ္ေျပာၾကားလိုပါတယ္ရွင္။

မေအရာေမ။ အစ္ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး ေရ၊ Speed sensing ဆိုတာ Magnetic Pickup မွတဆင့္တိုင္းတာ တာကို ေဆြးေႏြးလိုတာလို႔ျမင္ပါတယ္။ ေအ၇ာ ထင္ထားတာကေတာ့ အဲဒီအပိုင္းက Engine Speed ကို Monitor လုပ္ဖို႔ ႏွင့္ Over speed Protection အတြက္ပဲလားလို႔ပါ။ သတ္မွတ္ခ်ိန္ေက်ာ္လြန္လို႔ Pickup Speedက နည္းေနလွ်င္ Generator ကို၊ မီးမထြက္ေစပဲေစာင့္ဆိုင္းေနေအာင္ အကာအကြယ္ ယူႏိုင္တယ္ ဆိုတာရယ္၊ ေနာက္ဆံုး Start Fail အထိျဖစ္သြားၿပီး အင္ဂ်င္ကိုအလို အေလ်ာက္ရပ္သြားေစတယ္လို႔ ၾကားဖူးတာပါ။

Generator ႀကီး မီးထြက္ေနၿပီဆိုလွ်င္ေတာ့ ACB control အပါအ၀င္ Load Share လုပ္မယ့္ လွ်ပ္စစ္ အစိတ္အပိုင္းေတြက Engine Speed ကိုေစာင့္ၾကည့္ေနတာထက္ Frequency အေပၚပဲ ပိုမို အေလးထားေစာင့္ၾကည့္မယ္လို႔ ယူဆပါတယ္။ Engine safety အပိုင္းကေတာ့ Magnetic Pickup Sensor ကို ဆရာတင္ၿပီး Power control အပိုင္းက Frequency ေပၚထြက္မႈ ကို အဓိကထားတာ ပိုသဘာ၀ က်မလားလို႔ပါရွင္။ (Frequency က သတ္မွတ္ထားတာထက္ ေလ်ာ့က်သြားလွ်င္ AVR က Generator ႀကီးတစ္ခုလံုး Output မထြက္ေတာ့ေအာင္ တားေပးဖို႔ခ်ိန္ညွိႏိုင္ေၾကာင္းကိုလည္း အထက္တေနရာမွာ ဦးဦးဒိ ေရးခဲ့တာေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။)

အထူးေကၽးဇူးတင္စြာၿဖင္႔ ကူးယူေဖာ္ၿပၿခင္း။ ၿမန္မာအင္ဂၽင္နီယာဖိုရမ္၊  ကိုေအာင္ေဇာ္ဦးကိုထြန္းကို blessing ကိုလင္းကို Htet Soe Paingကို Deep Blue ကို thurein 27 နဲ႔ မေအရာေမ။

Image credit to : http://www.indiapowerhouse.com/

Remark : All images herein this website are for use of educational purpose only. The owner of this web site is not responsible for the consequences in case of violation to copyright, trademark, patent or other intellectual property rights of any third party. 

No comments:

Post a Comment