Pages

Sunday, 5 February 2012

Generator Synchronizing, Parallel Operation နဲ႔ Load Sharing (၂)


ၿမန္မာအင္ဂၽင္နီယာဖိုရမ္မွာ၊ အင္ဂၽင္နီယာနဲ႔ နည္းပညာဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ၊ အေႀကာင္းအရာေတြနဲ႔ ပက္သက္ၿပီး၊ သက္ဆိုင္ရာဘာသာရပ္နယ္ပယ္မွာ ေလ့လာထားသူ၊ အကို၊ အမေတြ အၿမဲေဆြးေနြးေလ့ ရိွပါတယ္။ အကို၊ အမေတြဟာ ကမာၻအရပ္ရပ္မွာေနထိုင္ကၽသူေတြၿဖစ္ၿပီး၊ on line ကိုအသံုးၿပဳကာ၊ ၿမန္မာ အင္ဂၽင္နီယာဖိုရမ္ ရဲ႕ စာမၽက္နွာေတြမွာ၊ ေဆြးေနြးကၽတာၿဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီထဲမွ Generator ေတြကို၊ အတူ ပူးတြဲကာ၊ အၿပိဳင္ေမာင္းနွင္ၿခင္းကို ၿပန္လည္ကူးယူေဖာ္ၿပလိုက္ပါတယ္။ ပါဝင္ေဆြးေနြးသူေတြကေတာ႔ ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး၊ ကိုထြန္း၊ ကို blessing၊ ကိုလင္း၊ ကို thurein 27ကို Htet Soe Paing၊ ကို Deep Blue နဲ႔ မေအရာေမ တို႔ၿဖစ္ပါတယ္။  

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး။ ကၽြန္ေတာ႔္ရဲ႕ problem ကိုေရးလိုက္မိတာေတာ္ေတာ္ အဆင္ေၿပသြားတယ္ဗ်ာ။
သိမွတ္သားစရာေတြ အမ်ားၾကီးရလိုက္ပါတယ္။ ေက်းဇူပါ။

ကို Deepblue ။ Generator ေတြ Single Run မွာ အဆင္ေျပၿပီးေတာ့ Parallel Run တဲ့အခါ မွ၊ ျပႆနာ ရွိလာတာ အားလံုးလိုလိုက Generator ရဲ႕ AVR မွာပါရွိတဲ့ Droop Setting မညီလို႔ပါ။ Setting က ေနရာလဲြေနတာျဖစ္ႏိုင္သလို Droop CT Open circuit ျဖစ္ေနလွ်င္လည္း မုခ် ျပႆနာ ႀကံဳေတြ႕ရမွာပါ။ တခ်ုိ႕စနစ္ေတြက Single Run ေနစဥ္မွာ Droop CT ကို Magnetic Contactor တခု သံုးၿပီး Turn Short လုပ္ေပးထားေလ့ရွိပါတယ္။



Fig. Typical reactive capability curve of an actual generator

အျပိဳင္ယွဥ္တဲြ ေမာင္းထားတဲ့ Generator ေတြမွာ Droop မညီလွ်င္ အသိသာဆံုးျဖစ္ရပ္က Balance Load အခ်ိန္မွာေတာင္ Current က အလြန္အမင္းကြာဟေနျခင္းပါပဲ။ Load ကို Equal ျဖစ္ေအာင္ ေျပာင္းေရႊ႕ မထားရေသးဘူး ဆိုလွ်င္လည္း KW တန္ဖိုးႏွင့္ Current ရဲ႕ ရွိသင့္တဲ့ Ampere ကိုတြက္ၾကည့္လွ်င္ Generator တစ္လံုးက ပိုမ်ားေနတာေတြ႕ရပါမယ္။ အဲဒါ ေတြဟာ အထက္မွာ ကိုထြန္း ေဆြးေနြးခဲ့သလိုပါပဲ Power Factor ကြာျခားကုန္လို႔ ေပၚေပါက္ရတာျဖစ္ပါတယ္။ ႏိႈက္ႏိႈက္ခၽြတ္ခၽြတ္သိေအာင္ေလ့လာမယ္ ဆိုလွ်င္ေတာ့၊ Active Power, Reactive Power, Power Factor, Cross Current, Generator Droop ဆိုတာေတြ KVA, KVAr ႏွင့္ KW ဆက္သြယ္ခ်က္ေတြ ကိုျပန္လည္ေလ့လာရမွာပါ။ လြယ္လြယ္ကူကူပဲေျဖရွင္းခ်င္တာဆိုလွ်င္ေတာ့ AVR မွာရွိေနတဲ့ Droop Potentiometer ေလးကို နည္းနည္းေလး လွည့္ကစားကာ ခ်ိန္ညွိေပးယံုပါပဲ။ Droop ကို ခ်ိန္မယ္ဆိုလွ်င္ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားၿပီး ကၽြမ္းက်င္မႈရွိဖို႔ေတာ့လိုအပ္ပါတယ္။

ေနာက္တစ္နည္းက Parallel လုပ္မည့္ Generator ေတြရဲ႕ No Load Output Voltage ကို Rated Frequency ႏွင့္ Single Run အေျခအေနမွာတူညီေနေအာင္ Voltage Trim မွ ႀကိဳတင္ညွိေပးသင့္ ပါတယ္။ Parallel ျဖစ္ၿပီးေနာက္မွာလည္း Cross Current ေတြရွိေနခဲ့လွ်င္ အဲဒီ Voltage Trim ကပဲ အနည္းငယ္ထပ္ခ်ိန္ညွိေပးလို႔ရပါေသးတယ္။ အမ်ားႀကီးကြာ သြားေအာင္ မလွည့္မိဖို႔ အထူးဆင္ျခင္ သတိထားရပါမယ္။ ဒုတိယနည္းက မူလ Droop setting ကိုေျပာင္းလဲေစမွာ မဟုတ္လို႔ အခုမွ စမ္းသပ္ေဆာင္ရြက္မည့္ သူမ်ားအတြက္ မိမိေၾကာင့္ Droop Setting ပိုမို လဲြမွားသြားမည့္ ျပႆနာ ကင္းရွင္းေစႏိုင္ပါတယ္။

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး ရဲ႕ Generators ေတြကို Parallel ျဖစ္ၿပီးၿပီးခ်င္း KW Meter ႏွင့္ Ampere Meter မ်ားကို အျမန္စစ္ေဆးေစာင့္ၾကည့္လွ်င္ Cross Current ျပႆနာ ဟုတ္မဟုတ္ အေျဖေပၚပါလိမ့္မယ္လို႔ အႀကံျပဳလိုပါတယ္။ ဟုတ္ခဲ့လွ်င္ အထက္ကအေနအထားမ်ား စစ္ေဆး ခ်ိန္ညွိေပးလွ်င္ ေျပလည္ႏိုင္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ Trip ျဖစ္သြားတဲ့ ACB ရဲ႕ Over current Setting ေတြအနက္ Instantaneous current Setting ႏွင့္ Short Time delay setting တို႔ကို ပံုမွန္ရွိမရွိ စစ္ေဆးသင့္ပါတယ္။ လိုအပ္လွ်င္ Secondary Current Injector အသံုးျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္။

ကိုထြန္း။ ေကၽးဇူးတင္ပါတယ္ အကို Deep Blue ခင္ဗၽား။ အကို အခုလိုရွင္းၿပမွ ကၽြန္ေတာ္လည္း၊ သေဘာေပါက္ပါေတာ႔တယ္။ ညီမ မေအရာ က Droop ေႀကာင္႔ၿဖစ္နိဳင္တယ္လို႔  ဖိုရမ္ Chat Room မွာေၿပာခဲ႔ေပမယ္႔၊ ကၽြန္ေတာ္က Engine ရဲ႕ Governor က Droop သို႔မဟုတ္ Offset ကိုသာေၿပးၿမင္ၿပီး၊ AVR ရဲ႕ Droop ကိုမၿမင္ခဲ႔မိပါဘူးခင္ဗၽာ။ အကိုေရ အခၽိန္ရရင္၊ Active & Reactive Power, Power Factor, Cross Current, Generator Droop တို႔နဲ႔ ACB Protection System အေႀကာင္းေတြ ကို၊ ေဆြးေနြးေပးပါဦး။ ( ေကၽာင္းမွာတုန္းက၊ အကိုဒိ အတန္းခၽိန္ေတြမွာ၊ လိုက္မတက္ခဲ႔ပဲ အခုမွ၊ ဆရာ႔ကို ဟိုဟာေရးေပးပါဦး၊ ဒီဟာေရးေပးပါဦးဆိုၿပီး၊ ေတာင္းဆိုေနလို႔ စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္... )

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး။ ကူညီေၿဖရွင္းေပးတဲ႔ brothers and sisters အားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ result ရတာက generator (၁) လံုး power က်ေနတာကိုေသခ်ာအမ်ိဳးမ်ိဳးစမ္းစစ္ၿပီးမွရပါတယ္။ ဒီမွာသံုးထားတဲ႔ AVR  က transformer type ေရွးေဟာင္းက်တဲ႔အမ်ိဳးအစားၿဖစ္ေနတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။

ကို thurein 27 ။ ေဆြးေႏြးေပးသြားတဲ့ အကုိ၊အမေတြ အားလုံးကုိ ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
အထူးသၿဖင့္ အခ်က္က်က်နဲ႔ ေထာင့္ေပါင္းစုံကေန အေသးစိတ္ေဆြးေႏြးသြားတဲ့ ကုိထြန္း ကုိ ေက်းဇူး အမ်ားၾကီး တင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း Paralleling, Synchronizing & Load Sharing အပုိင္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမး စရာ၊ ေဆြးေႏြးခ်င္တာေလးေတြ ရွိပါေသးတယ္။

မေအရာေမ။ အစက (၁) လံုးစီေမာင္းေတာ့ ၿငိမ္ေနတာပဲဆိုၿပီးေတာ့၊ ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး (၁) လံုးက Power က်ေနတာ ျဖစ္သြားရတာလဲ။ Power က်ေနတယ္ဆိုတာကိုလည္း သိပ္မရွင္းလို႔ ရွင္းျပေပးေစလိုပါတယ္ ရွင့္။ Load တင္ၾကည့္ေလေလ၊ ဗို႕အားက ေတာ္ေတာ္ႀကီးက်ဆင္းလိုက္လာေလလို႔ ဆိုလိုတာမ်ားလား လို႔လည္းေတြးမိပါတယ္။ အမ်ဳိးမ်ဳိးစမ္းမွ Power က်ေနတာက သိရတာလား၊ အမ်ဳိးမ်ဳိးေလွ်ာက္စမ္းေန မိၿပီး ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့မွ အဲဒီလို result ထုတ္ျဖစ္ခဲ့တာလားဆိုတာကိုလည္း ေသေသျခာျခာ ရွင္းျပ ပါဦးေနာ္။

ကိုေအာင္ေဇာ္ဦး။ အမ်ိဳးမ်ိဳးစမ္းၿပီးမွသိရတယ္ဆိုတာက ေကာင္းနိုးရာရာ၊ လိုအပ္တဲ႔ voltage ကို၊ AVR ကတင္မေပးႏုိင္တာလား၊ safety အတြက္ setting ေတြေရာမွန္မွန္ကန္ကန္အလုပ္လုပ္ရဲ႕လား
ဆိုၿပီး စစ္ေဆးေနရလို႔ပါ။ (၁) လံုးစီေမာင္းတာ ကေတာ႔၊ ၿငိမ္တယ္ဆိုတာ (၁) လံုးခ်င္းေမာင္းတဲ႔ အခါမွာ frequency နဲ႔ voltage အနည္းငယ္ အတက္အက်ဟာ problem မၿဖစ္ေပမယ္႔ (၂) လံုးတြဲေမာင္းတာတို႔၊ auto synchron တို႔၊ auto load sharing system ေတြမွာအရမ္းဒုကၡေတြ႔ပါတယ္ ACB က manual တင္တာဆိုေတာ၊႔ တင္တဲ႔အခါေတာ႔ ရသြားတာေပါ႔။ 

Load sharing လည္းလုပ္ေရာ ၿပဳတ္က်ပါပါေတာ႔။ incoming generator ၿဖစ္တဲ႔၊ No. 1 Generator ဟာ လိုအပ္တဲ႔ rating ကိုရဖို႔အတြက္ speed ပိုတင္ေပးရတာေတြ႔ရၿပီး၊ rpm  တက္လာတဲ႔အခါ၊ frequency ပါတက္လာပါတယ္။ rpm ဆိုတဲ႔ engine speed ကို Running generator ၿဖစ္တဲ႔၊ No. 2 နဲ႔ ညွိထား ရင္လည္း manual ေတာင္တင္လို႔မရေတာ႔ပါဘူး။ rpm gauge လည္းမွားတာမဟုတ္ဘူးေနာ္။ ဘာေတြမ်ား လိုေသးလည္းမသိပါဘူး။ မွားတာရွိရင္ၿပင္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ အေရးၾကီးတဲ႔ အခ်က္တစ္ခ်က္က်န္ခဲ႔လို႔ပါ။ ဒီ generators  ေတြမွာသံုးတဲ႔၊ transformer type AVR ဟာ၊ အၿခား AVR type ေတြနဲ႔မတူပါဘူး။ voltage ကို adjust လုပ္တဲ႔ rheostat တို႔ variable resistor တို႔ လည္းမပါဘူး ။ ဘယ္ေလာက္ rpm မွာ၊ ဘယ္ေလာက္ voltage ထြက္ရမယ္ဆိုတဲ႔  old type ၿဖစ္ေနပါတယ္ transformer type AVR ကိုေရာ၊ ကိုင္ဘူးလားမသိဘူး။ သိသေလာက္ နဲနဲေၿပာၾကည္႔မယ္ေနာ္။ 

physically ေတြရတာကေတာ႔ coil ထုပ္ (၃) ထုပ္ပါ။ အၿပင္ဘက္ coil မွာ voltage sensing ပါ ပါတယ္။ အၿခားအၿပင္ဘက္ coil မွာေတာ႔ current sensing  ပါ ပါတယ္။ current  နဲ႔ voltage တို႔ရဲ႕ ေၿပာင္းလဲမွဳ အရ၊ အလည္ coil မွ AC voltage ထုတ္ေပးၿပီး rectifier ကို excitation voltage ေပးပါတယ္။ အခ်ိဳ ႔ generator ေတြမွာ၊ rectifier ရဲ ႔ diode (၁) လံုးမွတဆင္႔၊ rheostat သို႔မဟုတ္ variable resistor ကို၊ parallel join ၿပီး၊ voltage ကို adjust လုပ္ဖို႔၊ စီစဥ္ထားတာေတြ႔ဖူးပါတယ္။  transformer type AVR နဲ႔ ပတ္သတ္လို႔ ဒီတစ္ခါနဲ႔မွ၊ (၃) ခါပဲေတြ႔ ဖူးပါေသးတယ္။ အၿခား AVR ေတြမွာ Voltage, Frequency နဲ႔ Power Factor အစရွိတာေတြကိုလိုအပ္သလို၊ ခ်ိန္ခဲ႔ဖူးပါတယ္။

ကို Deepblue ။ မွားတာေတြေတာ့အမ်ားႀကီးရွိေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္၊ အခုေလာက္အထိတင္ျပေပးႏိုင္တဲ့ အေတြ႕အႀကံဳေတြ ရွိထားေတာ့၊ လိုအပ္ေနတာေလးေတြ တည့္မတ္ေပးလိုက္လွ်င္၊ လွ်င္လွ်င္ျမန္ျမန္ သေဘာေပါက္ လြယ္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ အခုလို Generator ႀကီးေတြမွာ Output Voltage ကို Adjust လုပ္တဲ့ Variable resistor မပါရွိဘူးဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ External အေနႏွင့္မသံုးထားလွ်င္ေတာင္ Internal မွာ ရွိေနရပါမယ္။ ၿပီးေတာ့ Generator ေတြမွာ Excitation ေပးႏိုင္ဖို႔ အတြက္ Transformer ေတြမွ ရယူထားတယ္ဆိုလွ်င္ သတ္မွတ္ထားတဲ့ rpm လည္ႏႈန္းေက်ာ္လာတာနဲ႕ AVR မပါရွိပဲ၊ Output ထုတ္ေပးႏိုင္တာမွန္ပါတယ္။

Old type စက္ေဟာင္းေတြထဲက NISHISHIBA နဲ႔ AEG အမ်ဳိးအစား ေတြ အမ်ားႀကီး ျပင္ဆင္ေပးဖူး ပါတယ္။ TAIYO Generator ေတြမွာေတာ့ အေဟာင္းေရာအသစ္ေရာျဖစ္ပါတယ္။ အလုပ္သဘာ၀ အရ အေရွ႕ အေနာက္ Maker မ်ဳိးစံုရဲ႕ စက္သစ္စက္ေဟာင္း ေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိးအဖံုဖံုေသာ ဒီဇိုင္းကဲြေတြကို ႀကံဳေတြ႕ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းေပးခဲ့ရဖူးပါတယ္။ AVR မွာ Output Voltage အျပင္ Stability ႏွင့္ Droop တို႔ ခ်ိန္ႏိုင္ပါတယ္။ Frequency ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ခ်ိန္ရတယ္ဆိုလွ်င္ သတ္မွတ္ထားတဲ့ Speed ေအာက္မွာ Generator ကို Output Voltage မထြက္ေတာ့ေအာင္ တားဆီး ကာကြယ္ဖို ႔ျဖစ္ ပါတယ္။ Power factor အတြက္ခ်ိန္ညွိလို႔မရႏိုင္ပါဘူး။ AVR ရဲ႕ေဆာင္ရြက္မႈမပါရွိပဲ ရႏိုင္တဲ့ Output Voltage ဟာ RPM ေျပာင္းလဲျခင္းႏွင့္ သိပ္ၿပီးမသက္ဆိုင္လွပဲ Rectifier အတြက္ Power ပင္ရင္းျဖစ္တဲ့ Transformer ႏွင့္ Reactor တို႔အေပၚ မွီခိုေနတာမ်ားပါတယ္။ အတိုးအေလ်ာ့ ႀကီးႀကီးမားမား လိုအပ္လွ်င္ Transformer ရဲ႕ Tapping ကိုေျပာင္းလဲျခင္း Reactor ရဲ႕ Air Gap ကိုခ်ိန္ညွိျခင္း စသည္တို႔ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါတယ္။

ကိုထြန္း ကိုေအာင္ေဇာ္ဦးေရ၊ တစ္ခါကေတြ႔ဘူးတာေလး တစ္ခုက၊ generator ရဲ႕ prime-mover ၿဖစ္တဲ႔ engine ဟာ၊ efficiency ကၽေနပါတယ္။  သာမန္ Load (50) % ေလာက္နဲ႔ဆို efficiency ကၽေနတာ မသိသာသလို၊ Voltage နဲ႔ Frequency ဟာ တည္ၿငိမ္ေနပါတယ္။ efficiency ကၽေနမယ္လို႔၊ ခန္႔မွန္းမိတာ ကေတာ႔၊ engine ရဲ႕ maintenance record ေတြကို၊ ႀကည္႔မိလို ႔ ၿဖစ္ပါတယ္။ cylinder unit တလံုးခၽင္းရဲ႕ peak pressure တိုင္းႀကည္႔ဖို႔ကလည္း၊ indicator cock ေတြမပါတဲ႔၊ engine ၿဖစ္ေနတဲ႔အတြက္၊ တိုင္းယူလို႔ မရနိဳင္တာေတြ႔ယူရပါတယ္။ 120KW ေလာက္သာ Capacity ရိွတဲ႕ Generator Engine ပါ။ LO Pressure ကေတာ႔ မွန္ပါတယ္။ (3.6 ~ 4.2) Bar ေလာက္မွာ၊ pressure maintain လုပ္ထား နိဳင္ၿပီး၊  စက္ေမာင္းခၽိန္ နာရီ (၅၀၀) တိုင္း lubricating oil ကိုအသစ္လဲလွယ္တယ္လို႔ engine maintenance record သိရပါတယ္။ jacket cooling water temperature ကလည္း 79 ~ 82 Deg. C ေလာက္မွာရိွေနပါတယ္။ (30) KW ေလာက္ရိွတဲ႔ Load ကို၊ ရုတ္တရက္ တင္လိုက္တာနဲ႔ engine RPM သိသိသာသာ ကၽဆင္းသြားၿပီး၊ Turbocharger ကပါ အသံေတြ ထြက္လာပါတယ္။

Engine ရဲ႕ governor response အရမ္းေနွးေနသလို၊ fuel injector ေတြလည္းရဲ႕ efficiency ကၽေနတဲ႔ အတြက္၊ load တင္ၿပီးတဲ႔အခါ၊ rpm ကို governor မွတဆင္႔ engine RPM ကို ခၽက္ၿခင္းၿပန္မတင္နိဳင္ၿခင္း ၿဖစ္ပါတယ္။Generator ပိုင္းကႀကည္႔ရင္လည္း၊ Load တင္လိုက္တာနဲ႔ engine RPM ရုတ္တရက္ ကၽသြားစဥ္၊ AVR မွ excitation voltage ပိုေပးသြင္းကာ Generator ရဲ႕ output voltage ကို၊ maintain လုပ္ေပးရပါတယ္။ AVR ရဲ႕ droop response က အႀကာႀကီးေတာ႔ မထိန္းထားနိဳင္ပါဘူး။ engine RPM က ၿပန္ၿပီးတက္ မလာနိဳင္ေတာ႔ AVR မွ components ေတြေလာင္ ပါေတာ႔တယ္။ Surge ဝင္တယ္ပဲေၿပာရမွာပါ။ rotating rectifier ေတြလည္း ေလာင္တတ္ပါတယ္။ parallel ေမာင္းရင္ လည္း Load တင္လိုက္တာနဲ႔ ၿပဳတ္ကၽတာေတြ႔ရပါတယ္။ engine maintenance record အရ၊ ေနာက္ဆံုး governor ကို completed overhauling လုပ္ခဲ႔တာ၊ လြန္ခဲ႔တဲ႔ running hour (18, 000) နာရီတုန္းကလို႔၊ သိရသလို၊ fuel injectors ေတြကို၊  ေနာက္ဆံုး servicing လုပ္ခဲ႔တာ၊ လြန္ခဲ႔တဲ႔ running hour (5, 500) နာရီတုန္းကလို႔၊ သိရပါတယ္။

ေယဘုယၽအားၿဖင္႔ 4 stroke medium နဲ႔ high speed diesel engine ေတြ မွာ၊ governor နဲ႔ Turbocharger အပါအဝင္၊ engine တလံုးလံုးကို၊ running hour (12, 000) နာရီခန္႔ သံုးၿပီးလၽွင္၊ completed overhauling လုပ္ရပါတယ္။ Load တင္လိုက္တာနဲ႔ engine RPM ကၽသြားတတ္တာ သဘာဝပါ။ governor ရဲ႕ Droop သို႔မဟုုတ္ Offset မွ၊ engine RPM ကိုၿပန္ဆြဲတင္ ေပးပါတယ္။ Droop ဆိုတာက Actual Value နဲ႕ Desired Value ရဲ႕ proportional response ratio ၿဖစ္ၿပီး၊ Linear Motion ၿဖစ္ပါတယ္။ Off set အရမ္းကြာေနတဲ႔အခါ၊ engine RPM ကိုခၽက္ၿခင္းၿပန္ မတင္ေပးနိုင္ပါဘူး။ governor oil ကိုအသစ္လဲၿပီး၊ fuel injectors ေတြကို service လုပ္ကာ ၿပန္ေမာင္းေတာ႔ parallel operation ပါ ရသြားတာေတြ႔ရပါတယ္။


အထူးေကၽးဇူးတင္စြာၿဖင္႔ ကူးယူေဖာ္ၿပၿခင္း။ ၿမန္မာအင္ဂၽင္နီယာဖိုရမ္၊  ကိုေအာင္ေဇာ္ဦးကိုထြန္းကို blessing ကိုလင္းကို Htet Soe Paingကို Deep Blue ကို thurein 27 နဲ႔ မေအရာေမ။

Image credit to :  http://www.jcmiras.net/,

Remark : All images herein this website are for use of educational purpose only. The owner of this web site is not responsible for the consequences in case of violation to copyright, trademark, patent or other intellectual property rights of any third party.

No comments:

Post a Comment