စက္ာပူ
North - South နဲ႔ East -
West MRT လမ္းအပိုင္းေတြမွာအသံုးၿပဳေနတဲ႔
ရထားေတြကိုခြဲၿခားႀကည္႔ရင္၊
C 151, C 651, C 751B နဲ႔
C 151A ဆိုၿပီးေတြ႔ရမွာၿဖစ္ပါတယ္။
စုစုေပါင္း ရထား (၁၂၈) စီးရိွၿပီး၊
ရထား တစီးမွာ အရွည္ (၂၃) မီတာ၊
အၿမင္႔ (၃ ဒသမ ၇)
မီတာနဲ႔ အကၽယ္ (၃ ဒသမ
၂) မီတာစီရိွတဲ႔ ရထားတြဲ (၆) တြဲ ပါဝင္ပါတယ္။ C151 ရထားေတြကို
ဂၽပန္နိဳင္ငံ Kawasaki
Heavy Industries က ထုတ္လုပ္တာၿဖစ္ၿပီး၊ ရထား (၆၆) စီးနဲ႔
(၁၉၈၇) ခုနွစ္ကတည္းက၊ ေၿပးဆြဲအသံုးၿပဳခဲ႔ပါတယ္။ (၁၉၉၄) ခုနွစ္မွာေတာ႔ ဂၽာမဏီနိဳင္ငံ
Seimens AG မွ ထုတ္လုပ္တဲ႔ C 651 ရထား (၁၉) စီးကိုထပ္မံဝယ္ယူၿပီး၊
ေၿပးဆြဲခဲ႔ပါတယ္။
(၂၀၀၀)
ခုနွစ္မွာ ဂၽပန္နိဳင္ငံ Kawasaki Heavy
Industries ကထုတ္လုပ္ၿပီး၊
ဂၽပန္နိဳင္ငံ Nippon
Sharyo မွ တတ္ဆင္တဲ႔ C 751
B အမၽိဳးအစားရထား (၂၁) စီး ဝယ္ယူခဲ႔ၿပီး၊
(၂၀၁၁) ခုနွစ္ မွာေတာ႔၊ ဂၽပန္နိဳင္ငံ
Kawasaki Heavy Industries ကထုတ္လုပ္ၿပီး၊
တရုပ္နိဳင္ငံ CSR Sifang မွတတ္ဆင္တဲ႔၊ C 151 A ရထား (၂၂) စီး ကို၊
ထပ္မံဝယ္ယူၿပီး၊ ေၿပးဆြဲခဲ႔ ဖို႔စီစဥ္ခဲ႔ပါတယ္။
(၂၀၁၁)
ေမလမွစၿပီး၊ C 151A အမၽိဳးအစားရထား (၅) စီးကို၊ North - South နဲ႔ East - West MRT လမ္း အပိုင္းေတြမွာ
အသံုးၿပဳေၿပးဆြဲခဲ႔ပါတယ္။ စုစုေပါင္း (၂၂) စီး ဝယ္ယူခဲ႔တဲ႔အထဲမွ၊ လက္ကၽန္ (၁၇)
စီးဟာ (၂၀၁၂) ခုနွစ္ဇန္နဝါရီလဆန္းမွာ၊ ေရာက္ရိွလာၿပီၿဖစ္ပါတယ္။ C 151 A ရထားတစီးဟာ (၂၂၀) တန္ အေလးခၽိန္ရိွၿပီး၊
မူလေၿပးဆြဲေနတဲ႔ ရထားေတြထက္ (၅) တန္ခန္ ႔
ပိုေလးသလို ခရီးသည္အၿပည္႔နဲ႔ဆို ရထားတစီးဟာ (၃၂၀) တန္ အေလးခၽိန္ရိွပါတယ္။
(၂၀၁၁)
ခုနွစ္ ဒီဇင္ဘာလ (၁၅) ရက္ေန႔နဲ႔ (၁၇)
ရက္ေန႔မွာၿဖစ္ပြားခဲ႔တဲ႔၊ လၽွပ္စစ္ဓါတ္အား ၿပတ္ေတာက္မွဳ မွာ C 151, C 651 နဲ႔
C 751B ရထားအမၽိဳးအစား (၁၃) စီးမွ၊ collector shoes ေတြ ပၽက္စီးခဲ႔တာကိုေတြ႔ရ ပါတယ္။
collector shoes ေတြပၽက္စီးခဲ႔ရၿခင္း၊
claws ေတြေခၽာင္ကာေနရာေရြ႔ရၿခင္းနဲ႔
floating slab ေတြေနရာေရြွ႕ရၿခင္းဟာ
excessive vibration ေႀကာင္႔လို႔ယူဆၿပီး၊
မူလေၿပးဆြဲေနတဲ႔ ရထားေတြထက္ (၅) တန္ ခန္႔ပိုေလးတဲ႔၊
C 151 A ရထားေတြေႀကာင္႔
excessive vibration ေပါါေပါက္လာသလားလို႔၊
ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးကို၊ မေန႔က၊
ပါလီမန္မွာ အမတ္ေတြက၊ ေမးခြန္းထုတ္ႀကပါတယ္။
(၂၄) နွစ္ေကၽာ္သက္တမ္းရိွေနၿပီၿဖစ္တဲ႔
ရထားလမ္းမွာ၊ အရင္တုန္းက ဘာၿပသနာမွ မၿဖစ္ေပါါခဲ႔ပဲ၊ တရုတ္ နိဳင္ငံမွာတတ္ဆင္တဲ႔ C 151A အမၽိဳးအစားရထား
(၅) စီး၊ ဝင္ေရာက္ေၿပးဆြဲမွသာ ပၽက္စီးမွဳေတြ ၿဖစ္ေပါါ ရတယ္လို႔၊
သံုးသတ္သူေတြရိွသလို၊ (၂၀၀၈) ခုနွစ္ကစၿပီး၊ ရထားေၿပးဆြဲမွဳအရည္အတြက္
တပါတ္မွာ အႀကိမ္ (၂၀၀၀) ထပ္တိုးခဲ႔တဲ႔အတြက္၊ ရထားလမ္းေတြရဲ႕
ႀကံ႕ခိုင္မွဳ ကၽဆင္းခဲ႔ရတယ္လို႔ ယူဆသူေတြ လည္း ရိွပါတယ္။
Credit to : ကိုထြန္း
Reference :
New batch of trains 5 tons heavier, Did weight cause brakedown ? - The New
Paper, January 10, 2012.
Image credit to : The New
Paper, January 10, 2012.
Remark : All images herein this website are for use of educational purpose only. The owner of this web site is not responsible for the consequences in case of violation to copyright, trademark, patent or other intellectual property rights of any third party.
Remark : All images herein this website are for use of educational purpose only. The owner of this web site is not responsible for the consequences in case of violation to copyright, trademark, patent or other intellectual property rights of any third party.
No comments:
Post a Comment